"Saya Berani Lawan Raja"

Friday, March 20, 2009

MahaThir SEORANG PENDUSTA DAN PENDERHAKA


Apa yang peliknya jika MahaThir marah sangat kepada Zaid Ibrahim yang memohon Yang di-Pertuan Agong tidak perkenan Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia. Memang MahaThir jenis kaki haprak dan seorang pembengis. Bak kata MSO MahaThir jenis yang syok sendiri.

Mahathir terperasa dia masih merasakan dihormati dan disanjungi oleh rakyat. Sepatutnya dia sendiri insaf hanya segelintar sahaja yang mengelilinginya hari ini. Yang dok arak dia ke sana ke sini adalah para pendekar yang tempang, patah kaki dan tidak laku dalam Umno dan kerajaan saja.Tetapi Mahathir tetap merasakan para pendekar dan pengikutnya itu masih kuat. Kalau bukan diberi upah sesen dua, pengikut itu juga sudah lama tinggalkan Mahathir terkontang konting seorang diri macam orang meroyan.

MahaThir kata; Dalam hanya lima tahun dibawah pimpinan Dato Seri Abdullah Ahmad Badawi, parti UMNO sudah rosak dan menjadi amat lemah. Seiring dengan kelemahan parti, Kerajaan juga menjadi lemah dan kehidupan rakyat sudah tidak lagi sempurna.

Ada orang kuat uMNO kata memang MahaThir, kalau tak gila mungkin lebih kurang nyanyuk. Orang bodoh pun tahu siapa yang hancurkan uMNO. uMNO yang ada sekarang bukan uMNO yang dibanggakan seperti dulu. Ini uMNO bikinan MahaThir seperti mak bapak dia punya. Semua orang tahu MahaThir adalah pemusnah UMNO. Sekarang ni orang uMNO sedang cuci tahi dan air kencing MahaThir. Masakan tahinajis MahaThir dapat di cuci dengan sekelip mata.

MahaThir kata lagi; Tetapi terdapat satu lagi peluang untuk imej parti dipulih. Apabila Kerajaan baru dibentuk oleh Najib, beliau boleh menolak pemimpin-pemimpin yang menang kerana rasuah daripada menganggotai Kabinet dan lain-lain jawatan Kerajaan pimpinannya. Jika sebaliknya Najib melantik orang yang diketahui menang kerana rasuah ke dalam Kerajaannya maka akan termusnahlah kepercayaan rakyat kepada Najib dan Kerajaannya. Tidak syak lagi yang UMNO dan Barisan Nasional akan kalah teruk dalam Pilihanraya Umum ke-13.

Amboi banyak cantik muka hang, Najib yang tak pernah membersih dirinya dengan segala macam pertuduhan, tiba-tiba MahaThir bagi tugas cuci najis dia pada Najib. Sayang sungguh MahaThir pada Najib, sebab dia tahu Najib boleh dipulas telinga dan akan dengar apa saja kemahuannya. Sebenarnya, MahaThir adalah penderhaka kepada Sultan dan Raja-Raja Melayu, kalau nak tangkap, tangkap MahaThir si pengkhianat kepada bangsa Melayu. MahaThir sebenarnya Bapa siKitul moden.

3 comments:

Anonymous said...

Nice fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.

Anonymous said...

I got this site from my buddy who told me on the topic of this web site and now this time I am visiting this site and
reading very informative posts here.

Look into my webpage: professional seo expert india

Anonymous said...

When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
now each time a comment is added I get four e-mails with the same comment.

Is there any way you can remove me from that service?

Thanks a lot!

My web blog ... free htc porn

Adakah anda percaya, Khairy akan menyertai PKR dan berkerjasama dalam satu pakatan yang kuat membentuk kerajaan persekutuan yang adil bersama Dato' Seri Anwar Ibrahim;